Pain

Jag har ju tagit det dumma beslutet att inte äta godis, alltså godisförbud. Och jag dör, är sugen på allt hela tiden. Håller på att spricka. Och det blir inte bättre utav att jag vet att jag inte får, det gör det bara värre. Tror jag skulle kunna börja gråta bara för att få mig en liten choklad bit. Hatar alla dessa reklamer om Marabou choklad, de vet verkligen hur man lockar. Men jag ska hålla mig, jag skall icke äta godis.
Deniz har köpt mig bär så jag ska kunna göra smoothies, mycket snällt utav honom. Något måste jag äta när jag känner detta sötsug. Och nu har jag slutat blivit sugen på sött bara, nu vill jag ha allt. Mat, smörgåsar, flingor. Och det är inte heller bra, man går inte ner i vikt av att äta mer mat hela tiden(och då är det inte i små mängder). Känner mig hungrig fast jag ätit för bara 30 min sen. Det är pain, oh yes it is.
Men försöker tänka positivt och tänka på vad slut resultatet blir. Jag vill trivas och vilja gå i bikini och tajta toppar. Måste komma igång med träningen också, den gör mycket. Men då måste jag också få tiden, för den är bort blåst.
BLÄ! Skyller på media för att slippa tänka på att det är mig det är fel på. Media skapar trender som inte passar människan, den perfekta kroppen. Och det är inte den kroppen man har, det är en trådsmal kropp med stora bröst.
Man ska väl egentligen inte skylla ifrån sig men jag vet att det är fler än jag som inte trivs, och det beror väl då på att vi jämför oss och sätter höga krav på oss själva som är svåra att nå. Som kanske inte änns borde nås. Men det orkar jag inte spekulera mer i nu.
Det tråkiga är bara att om man inte ser resultat snabbt så ger man gärna upp, vilket jag redan börjat göra. Men jag ska peppa mig själv mer och kämpa på. För jag ska tamifani mig trivas med mig själv igen, det är ett mål jag har och ett mål jag ska nå. Jag är envis och den tuffaste tävlingen är tävlingen mot sig själv. Så nu jävlar ska jag ge gärnet och visa mig själv att jag kan, JAG KAN vinna över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0