Just a ordinary day

Det har varit en härlig dag idag. Började med en skön sovmorgon och sen kom jag till skolan och skrev ett grammatik prov i engelska som gick .. sisådär. G i alla fall. Hade inte pluggat tillräckligt. Sen var det svenska då vi började med ett nytt kapitel så det var skönt. Och sist men inte minst gick vi på föreläsning som faktiskt var rikitgt informativ och bra. Tjejen Lee som föreläste för oss var även extremt duktig på att presentera det hon kom för.
Sen blev det hem och hämta lillen. Efter några minuter kom Deniz och hans polare Micke hit och åt mat och spelade lite wii. Nu har dom dragit precis till solna stadion för att kolla när AIK spelar.
Deniz kommer hit efteråt och sover här.
Nu ska jag göra mig en smoothie och sen diska upp resten ifrån middagen. Skriver nog ett till litet inlägg efter det. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi sötnosar.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0