Feels much better

Yes it does. Som ni såg så avslutade jag mitt förra inlägg lite bittert, skolans fel. Men nu är jag tillbaka och är faktiskt riktigt glad när jag tänker efter. Deniz "överraskade" mig idag och kom till ica och hjälpte oss handla, men framför allt för att lämna ett nagellack förstärkare som hans mormor köpt åt mig. Så gulligt utav honom, han gör så mycket för mig och jag uppskattar verkligen det. Svårt att leva upp till detsamma. Men jag hoppas att jag duger till.
Och sen kom jag nyss på, jag har inte ätit något sött idag. Inte änns varit så sugen att jag rotat i skåpen. När jag kom på det blev jag faktiskt rikitgt lycklig, kändes riktigt bra. Börjar gå åt rätt håll.
Så nu så här på kvälls kvisten så känns libet mycket bättre än det gjorde för några timmar sen.
Så nu ska jag hoppa i duschen och sen måla mina naglar med mitt nya medel. Hoppas att mina naglar börjar hålla bättre nu.
Har även suttit och kollat på massor med olika coola sminkningar inför imorgon och jag har mina favoriter. Problemet är att man behöver så himla mycket grejer och att det är så förjävla dyrt med alla ögonskuggor och penslar. Men men, man får använda sig utav det man har och göra sitt bästa.
Nu ska jag duscha och sen gotta mig i att måla mina naglar och hur fina dom kommer att vara om några veckor.
Sov så gott sötnosar så hörs vi imorgon om jag får tid över. Fullt upp hela dan.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0