Tack så mkt

Jag vill tacka alla underbara små filurer som grattat mig idag. Verkligen tack, det uppskattas jättemycket. Hela min dag har varit helt suverän. Det börjar med att jag blir väckt på morgonen utav två sjungandes familjemedlemmar, Emelie och pappa. Så gulligt, dom hade varit och handlat och dukat fram frukost och grejer tidigt på morgonen. Anpassat så jag endå skulle hinna till skolan i tid. Så himla söta, tack för en bra start på dagen verkligen. Sen så har hela dagen bara rullat på. Deniz i klassen var den första att säga grattis, så jävla söt kille. Så snäll och så himla charmig. Han gjorde verkligen denna dag till min dag på alla sätt så där kastar jag in ännu ett tack. Jag har även blivit kallad för "min ängel madde" av Andreas i klassen idag. Riktigt härligt att höra. Oh alla sötisar har verkligen förgyllt min dag. Kunde inte ha blivit bättre. Tack tack tack tack, tacken räcker inte för hur glad ni alla har gjort mig.
Det enda som jag faktiskt vart riktigt ledsen för idag var när jag fick höra av min käraste memf att hon inte kan komma på lördag då bland annat jag firas med fest. Hade så gärna haft henne med. Men jag fyller ju år nästa år också så hoppas att hon kan då! :)
Nu ska jag dunka dunka musik och hänga tvätt så hörs vi senare. Tack ännu än gång alla älsklingar, tack för att ni finns och bryr er.

Madeleine Ekwall Nordqvist since 1992-09-25

Kommentarer
Postat av: emma

jag är ledsen hjärtat :'(<3 FAN, NÄSTA ÅR DÅ JÄVLAR :D

2008-09-28 @ 22:18:13
Postat av: madeleine

haha det är lungt gumman, jag slocknade endå igår. fan minns inte änns att jag blev full men det var trevligt :)

älskar dig<3

2008-09-28 @ 22:30:16
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0