Slapp lördag

Det blir nog en riktig slapp lördag denna vecka. Har lagat fattiga riddare, vart inte så lyckade som jag hoppats på men jag är endå nöjd för det var första gången jag lagade det. Det finns absolut ingenting att kolla på på TV:n, som vanligt nu för tiden. Kanske tar ett mysigt varmt bad istället för att glo tråkig TV. Har funtat på att gå ner till centrum för att handla lite naturgodis. Vet inte varför men vart riktigt sugen på det. Synd att det är så förjävla dyrt bara och att jag blivit fattig. Mobilen funkar inte och jag har typ 60kr att leva på. Kul. Men det löser sig, om inte annat har vi popcorn och det är ju alltid gott. Håller på att frysa ihjäl, måste gå och ta på mig ett par tjocka sockor. Oh vad jag hade velat haft Ps I love you här nu. Har jag den så är hela min kväll gjord. Får se om det kommer förbi någon rolig filur sen och gör mig sällis eller om jag förblir i myset ensam. Det återstår och ser. Om inte annat så är Gerard med mig om jag somnar.*ler generat* Som sagt sockor var det. Återkommer sen när jag blivit uppvärmd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0