Skön men kall dag

Hemma igen efter en runda på stan. Slutade klockan 10.30 idag för att jag slapp gympan och fick gå hem, skönt. Åkte mot hemmet och köpte en ros och fika till mig och mamma. Hon ligger hemma och är sjuk, tycker synd om henne. Hon brukar aldrig vara sjuk. Så vi tog en varsin kopp te och en varsin toscabulle, yummi. Men sen bar det av in till stan för att möta efterlängtade mia. Skönt det kändes att få träffa henne igen, vi har så himla kul ihop. Vi var även hos frisören, mia är nu kortklippt med lugg och det vart fint och hon är nöjd så allt är som det ska. Nu ska jag hjälpa mamma laga mat, jobbigt för henne när hon är sjuk. Efter middagen är det läxor som gäller så det blir inget mer bloggande för den här kvällen. Imorgon är det skola igen som vanligt, fast med ett prov och ett läxförhör. Ah orkar inte! Nej mat var det, det är pasta carbonara på listan. Hoppas det kommer smaka, see yah honeys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0