Så ligger det till

Jag säger inte nej till kärlek, jag säger bara nej till din. Du gav, gav och gav. Du slutade ge och jag slutade ge tillbaka. På ett sätt har du försökt ge kärlek igen. Men jag vill fan inte. Jag vill inte ha din kärlek. Trodde aldrig att jag skulle säga det men nu är det sagt och det känns bra. Du är inte längre någon jag ser den där framtiden med barn och utlands resor som du pratade om. Du är inte längre någon jag räknar med. Det skulle aldrig funka mellan oss och det känns jävligt skönt att veta. Knulla vem fan du vill, för det tänker jag. Bryr mig inte om att hon är en vän till mig för det visar bara vilken idiot du är och vilket bra val jag tog när jag valde bort dig. När jag tänker efter, fyfan vad kul jag kan ha nu. Glad att du gjorde dina misstag, jag gick inte miste om något. Ikväll ska jag på fest och dansa skortan av killarna och bara ha så jävla roligt med mina vänner utan att vilja åka hem till dig. Tack, tack för att du befriat mig från dig. Synd för dig att du gick miste om det bästa du någonsin skulle kunna ha. Men det lider inte jag av för du var defnitivt inte det bästa som jag kunde få så. Vi ses kanske i ett annat liv, som vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0