Lite mer vaken

Förra inlägget var lite av en katastrof. Hade inte riktigt vaknat då. Nu är jag vaken och vet vad jag skriver. Sitter och tittar på Gossip Girl, det är faktiskt riktigt bra. Eller det är paus i detta ögonblick. Nu har jag duschat och städat gärnet. Vi skulle få besök men sen så kom dom aldrig. Känns onödigt med tanke på stressen jag satte igång men det är väl bra att det vart städat. Nu har både mamma, theo och emelie kommit hem. Så är inte ensam längre. Hoppas det blir något gott till middag ikväll. Imorgon är det skola, mindre roligt med tanke på att jag vet vad som väntar. Minst två prov och massor med läxförhör. Det går undan nu, vill inte änns tänka på hur jag ska orka hela vägen. Hoppas jag får lärlingsplatsen så att jag kommer ut i arbetslivet. Man ska anmäla sig om platsen på tisdag och då ska jag stå överst på listan. Dom bästa presenterna som jag kan tänka mig på torsdag är ett gymkort och att få tattuera mig. Tattueringen är defnitivt inte med men man kan ju alltid önska. Nu är pausen över, hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0