Kul fredag, eller hur?

Nej absolut inte. Mobilen funkar inte, jag får inte tag på någon och ingen rolig är inne på msn. Jag sitter alltså ensam här hemma i lägenheten och gör ingenting. Tråkigare kan det inte bli. Får väl laga mat eller något som jag kan äta så jag har något att göra. Har faktiskt inte ätit middag så det passar ganska bra med matlagning nu. Men jag är inte hungrig. Aja, äta bör man annars dör man. Så, till något trevligare. Jag tänker fortfarande på Gerard. Han vill helt enkelt inte släppa taget om mina tankar. Hm, en dag Gerard, en dag är det vi. haha
Jag är faktiskt inte intresserad utav någon kille, alla är bara skit. Faktikst, ingen är bra. Bara dom på film som inte finns i verkligheten. Jag vill men det gör dom inte. Min Garry (Gerard Butler) finns inte i verkligheten men jag hoppas. Man måste ju leva upp till något och ha något att sträva emot. Något som gör att man vill fortsätta och vill göra allt man gör. Filmen "Ps. I love you" fick mig att vilja åka och uppleva saker, att släppa taget om den enda kille som jag faktiskt gillat i flera år. Filmen gav mig nytt hopp och nya saker att se fram emot. Istället för att se bakåt ser jag nu framåt. För det är dit jag ska, framåt. Fan vad härligt det känns, att röra sig framåt utan att riktigt veta vart man ska. En sak vet jag, och det är att jag ska till Irland. Och då uppleva ett av mina livs största händelser. Nu vart jag alldeles sprallig. Får se vad som står på menyn, här ska mat lagas. Vi ses efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0