Godnatt

Jordnötskakan vart mycket uppskattad. Finns bara en bit kvar så jag är nöjd efter mitt bak idag. Jag har alldeles nyss byggt klart mammas nya stereobänk. Det tog sin tid men jag är expert på att bygga sånt skit så det gick endå som smort. Nu står den här, hel och klar. Mycket fin. Nu ska jag duscha sen kasta ner lite kläder i resväskan sen ska jag duscha och gå och lägga mig. Inatt sover jag med mamma för emelie och max har tagit beslag på sängen, men men. Sånt kan hända, gör mig inte så mycket egentligen. Nej nu är klockan mycket och jag är ännu inte klar med mina sysslor och jag ska upp tidigt imorgon till skolan. Sovgott och dröm sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0