Engelskan bjöd på skratt idag

Tisdagar är alltid den jobbigaste dagen på veckan när det gäller skolan. Vi går till halv tre men man är helt slut på sista lektionen. Vilket är engelskan. Idag fick vi quiz som vi sen skulle göra till nyheter och spela upp som en sketch. Mycket intressant, jag sammarbetade med Deniz och Matrin. Två mycket härliga filurer. Det var en hel del skratt och roliga repliker, även dom som vart helt fel. Haha Martin inledde "nyheterna" med att säga godnatt. Som sagt det kanske inte var så roligt egentligen men vi var så övertrötta att vi skrattade åt i stort sätt allt vi sa. Vi är en härlig treo. Roligaste engelska lektionen hittills.
Skrev förresten sam provet idag, det gick super. Plugg ger färdighet, trots allt. Skönt att det är över nu.
Idag samåkte jag hem med Eve och Deniz. Det vart alltså inge stan med mia idag, hon som vanligt har en dålig ursäkt när jag hör av mig till henne. Så det blir lite läsning av e-handel och måla naglarna och baka med mamma. Känns mysigare idag faktiskt, att bara stanna hemma och göra sånt man tänkt på att man måste göra ett tag. Så det blir shopping på stan imorgon med syrran istället, hon bangar aldrig!
Jag har nyss gjort mig en hallon smoothie och ska nu måla naglarna. Vi hörs senare alla små gulle fjun,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0