Det går framåt

Idag har jag tänkt på samma sak som jag tänkt på dom senaste dagarna. Gerard Butler och att jag ska åka till Irland och Skottland. Jag vill inte vänta tills jag är 19, vill åka nu och träffa min dröm man! NU NU NU! jag vill åka nuuuuu!!!! Jag vill träffa min Gerard och få barn och flytta. Att man måste vänta för att få bli kär och lycklig. Ja ni vet allt det där tramset. Hade rättskunskaps prov och två engelska läxor idag. Båda gick bra, riktigt bra faktiskt så skolan känns bättre. Men den där jävla näthandeln och datakunskapen var den värsta jävla skit jag varit med om. Läraren är en sur kärring som inte fått sig ett ligg på länge och ger ut prov på ett helt kapitel. Och ett kapitel är som 3-4 kapitel. Jag gillar inte henne och dom ämnena. Tur att det bara är en 50poängskurs.
Idag skulle min mobil börjat funka men den är fortfarande ur funktion, mindre kul. Jag kommer fan aldrig kunna bli kontakt bar igen. Man känner sig verkligen helt hjälplös utan sin mobil. Det är en av dom största tillgångarna man har och man använder den varje dag. Alla utom jag dåra. Just nu är det tråkigt men tänker positivt, imorgon är det fredag och jag ska göra något kul. Vet inte vad än men det dyker säkert upp något. Förhoppningsvis. Ska i alla fall träffa mia, har saknat den ragatan. haha
Om exakt en vecka fyller jag år, längtar faktiskt. Ett steg närmare 19 och ett steg närmare Irland/Scotland. En dag tidigare fyller kära Mathias år och två dagar efter mig fyller Mia älskling år. Tre härliga typer på samma månad och samma vecka till och med. Bra jobbat där Gud. Nu är det brist på något att göra. Det är så för jävla kallt ute så man vill ju inte gå ut heller. Ska nog göra en kopp te och mysa med sjuka mamma till en film eller något. Kanske hörs senare, beror på vad jag hittar på. Jag ska hålla er lite på halster så ni har något att längta efter. Spännande va?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0