Cozy

Det vart inget festande igår men jag fick istället en jättemysig kväll på cafét cozy. Cafét lever verkligen upp till sitt namn, det var jättemysigt. Trots den ilskna servitrisen. Så går kvällen spenderades med Vick, Anna och Ninni. Det var trevligt och mysigt. Det som var mindre bra med går dagen var att jag glömde min kära mössa på bussen så nu har jag ingen mössa kvar :( Får lov att köpa en ny men det känns endå tråkigt för jag gillade den verkligen. Går kvällen slutade hemma hos Vick med singstar. Tack för igår tjejer. 
Nu är jag hemma hos mina små kattisar igen. Det är mina små barn tills jag fått egna. Dessvärre saknas en, vår lilla rebell Gucci. Han har problem med att passa tider. Nu ska jag titta på so you think you can dance. Har inga planer för kvällen men funtar på att köra en mysig hemma kväll med film. Men får se, dyker det upp någon fest kanske jag drar på det. Tills vidare är det mjukisbyxor och TV tittande som gäller. Nu ska jag göra mig en kopp te. See you later,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0