Äntligen fredag

Nu är helgen igång! Känns helt underbart. Älskar helg, det bästa som kommer på en vecka. Dagen i skolan idag har dock varit helt meningslös. Det är någon internationell språk dag idag så vi hade inga vanliga lektioner. Nej istället fick vi komma till skolan klockan 9 imorse och se en fransk film. Efter det var det språk lekar som gällde och sist men inte minst, tyska. Där vi fick höra en kort historia om landet tyskland och sedan lyssna på tysk musik i 40minuter. Den sög förövrigt. Så lärdomen från dagens skola var lika med noll, zero, nada. Annars idag vet jag inte vad som händer och fötter. Om inget bättre dyker upp så sitter jag barnvakt med syrran. Men på lördag, då jävlar! Då kör vi. Då ska både jag och min kära Mia firas så då blir det party party. Inte många timmar kvar nu innan min trogne vän fyller år. Tihi jag ska minsann vara först ut och gratta. Ciao so long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0