Well that's just me

Äh jävla skit mask! Trodde jag skulle bli finast i stan men icke. Det enda som hände var att jag blev mjuk som en baby rumpa och prickig som en jävla korv i ansiktet. Lyckat. Oh irreterande. Vad ska jag nu göra.. inget går bra för mig känns det som. Jag kliver i hundskit, ramlar över resenärer, får blåsor, ramlar från stolar, blir prickig, tappar läppglans och går in i folk. Vissa skulle kalla mig olycksfågel eller kanske klumpig. Själv kallar jag mig.. eller jag vet fan inte. Jag kallar mig bara Madde. Det är bara jag helt enkelt, klantig på mitt egna lilla sätt.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har ett dilemma, på tisdag ska jag på kryssning och Vick fyller år. Men vad ska jag köpa? Förra året köpte jag ett linne/tröja så känns lite tråkigt att köra i samma spår i år igen. Så jag tänkte mig parfym. Christina Aguileras parfym duger väl? Den luktar ju asgott, eller? HJÄLP MIG!
Nu ska jag se film med syrran och tänka på presenter. Usch, hatar när folk fyller år. Eller nej det gör jag inte, det är jävligt kul så länge man slipper bli av med sina pengar. Hur som haver, vett och etikett att ha present.
Juste film var det, ha en mysig fredag och första lov dag.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0