Madde och hennes något pinsamma liv

Skrev ingenting efter träningen igår, men jag hade ingen som helst lust faktiskt. Jag ville inte sätta på datorn, det kändes skönt. Jag vill faktiskt inte vara fast vid den.
Så nu har lovet börjat! Så jävla skönt, sova länge, röja, inget plugg, sena nätter. Fan lov är det bästa. Ska verkligen ta vara på detta höstlov.
Så vad har hänt idag? Jo ännu en pinsam händelse såklart, mitt liv är väl för händelserikt ibland. Så här kommer den..
Vi ska byta sal i näthandeln så vi går ner till lilla aulan(eller något sånt liknande) och där inne finns det platser till alla kanske dock inte på en stol, men det finns sittplatser. Det är ingen rusch eller så för att få en stol men man satte sig liksom om den fanns där framför en. Så jag ser en stol som jag går fram till och ska sätta mig på. Intar sitt position och vad händer. Jo Deniz drar bort stolen. Och jag självklart ramlar ihop rakt på rumpan på golvet. KUL. Och jag måste där punktera att stolen var hög, det är barstols höjd på dom. Hela klassen såg, visst det var inte jag som klantade mig men det var jag som ramlade och låg på golvet, mitt i rummet! Så jag höll på å skämmas ihjäl. Ställer mig upp och säger något liknande "Ohh Deniz du är så duuum!" och så går jag och sätter mig på en rund fotpall med Mattias, och den pallen var nära ner till golvet. Ville inte göra något större fall igen. Det var så jävla pinsamt, fan hatar sånt där. Det är som när man missar ett steg i trappan och snubblar. BLÄ för sånt. Fick sen under lektionen ett "Förlåt" sms av Deniz eftersom han skämdes för att han vart så elak. Han påstod sen att det inte var meningen men vad hade han tänkt sig skulle hända liksom? Nej, ingen 5 av 5 toasters på den inte. Men snäll som jag är så förlät jag honom, han är ju så söt. Kunde inte säga nej.
Nu sitter jag här, på en lagom hög stol som jag faktiskt inte tänkt falla ifrån. Vad händer idag? Ingen aning, skulle gått i stan med mia men ni kan ju den visan så det blev inget. Hoppas på något kul ikväll, det skulle vara en bra start på lovet. Men får se vad som dyker upp. Nu ska jag nörda mig någon annanstans. Ha en bra första lov dag.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0