Saker att se fram emot

Idag är det fredag och idag ska jag ha roligt .. hoppas jag! Det har gått rykten om att min far ska komma hem idag men inga klara svar? Som jag nämnde tidigare idag så är det firande utav Christian som gäller. Vet inte hur det kommer bli med det men det står inskrivet i kalendern i alla fall.
Fick reda på att min älskade maddelu kommer komma den 23:e och hälsa på. Alltid lika trevligt när du kommer, vi stökar alltid runt och har kul tillsammans. Under lovets gång kommer även min förra klasskamrat Mathias att komma och hälsa på, mycket trevligt även det.
Kom på mig själv med att sitta och äta godis, la genast ifrån mig påsen när jag insåg vad jag gjorde. Lite knäpp kanske men jag har tryckt i mig päronpaj varje dag den här veckan, inte bra. Men nu ska jag måla naglarna och fortsätta fördriva tiden med en bok jag fastnat för.
So long /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0