Torsdags fika

Vad hände igår? Jo hela dagen var något utav död så jag, Max, Em och twini beslöt oss för att åka in till stan och ta en fika. Och sagt som gjort. Vi tog oss in till medborgarplatsen och satte oss inne på cafét cozy. Det var mysmys. Efter ett tag kom min andra kära kusin Jessica och gjorde oss sällskap. Vi drack upp vår beställning och tog oss till andra sidan gatan till bar/restaurangen 54 där Vick, Ninni och Mickis satt. Beställde in på nytt och små konverserade. Det var trevligt. Sen så drog vi tillbaka till cozy och drog en fika till, sedan vidare till donken. Detta för att spendera tiden till klockan 00.00 då Fredrik skulle komma och hämta oss och skjutsa hem oss kusselin peck. Väl där hemma vart det inte mycket till röj, alla var ganska så slut så det blev bara TV tittande och sängdags för några utav oss. Någon utav oss råkade nog få i sig ett glas vin för mycket, men det är alltid trevligt. Kvällen vart sen men den var mysig. Tack för igår allihopa. Ni förgyller min vardag
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0