Segt

Jag är hopplös, jag kom aldrig iväg till kusselinen igår för att hälsa på henne och katten. Men jag var helt superseg igår. Så jag ska ta det idag istället vid 21.00 tiden. Idag har jag en ganska så mäktig träningsvärk i jumskarna, inte så skönt när man går. Men även den kommer gå över. Idag är det sats pass och bastu som gäller med twini, lääängtar.
Nu är det ehandels lektion, läraren var tvungen att lämna oss så halva klassen har dragit och den andra halvan sitter ute på internet och chattar. Duktiga vi är.
Helt seg idag, ville verkligen inte lämna den varma sängen. Ville bara ligga kvar och gosa. Varför kan man aldrig börja så sent så att man verkligen får sova ut och vakna utav sig självt? Det är bra med att gå på Jensen gymnasium, när man går sen vecka så börjar man typ vid 13.00. Aja, får kämpa nu.. bara en vecka kvar sen är det LOV! Ska bli så jäkla skönt. Ska sova ut och ha lugna som vilda nätter på lovet. Madelene kommer hit och förgyller min tillvaro i några dagar, alltid lika trevligt. Sen kanske Danuel bästis kommer, även det kommer bli jättekul (om han nu kommer). Mathias är ett säkert kort., han ska komma till Sthlm så ska umgås med honom också. Lite tid och massor att göra. Men jag trivs med det så.
Nu ska jag tagga, gör det bästa utav dagen. Det är ju trots allt måndag.
/M

Idag fyller en tjej i min klass år, Cassandra. Så idag höjer vi glasen för henne! Grattis!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, go jensen!

Det skulle sluta med att du blir lika slö som jag (A)

2008-10-20 @ 14:11:58
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0