Roligt.. eller något

Har så extremt tråkigt. Laga mat vart det inget med, var varken sugen på det som fanns eller hade ork till att laga. Så fantasi full som jag är så började jag värma på päronpajen. Jag vet, jag är knäpp men jag tänkte helt ärligt äta päronpaj med vanilj glass till middag. Sen så tittade jag i kylen igen för att ta fram dricka, och vad ser jag då? Jo en matlåda. Med kebabkött och ris. Lyckan stod framför mig. Riktig mat som bara var att värma på. Så skönt. Men eftersom jag redan tinat pajen så fick det bli till efterrätt. Så nu sitter jag här och "pluggar" och äter god päronpaj. Mm så gott. Det här med pluggandet går inte bra alls. Ingen som helst motivation eller ork. Vill bara slänga mig på en hög med nya kläder och somna och vakna upp imorgon för att börja skolan sent sent sent. Men man kan tydligen inte få allt som man vill ha.
En annan sak som är värd att nämnas, gissa vad jag upptäckte idag när jag vandrade med min kusselin på stan? Jc och mitt rum har samma tapet! Men va?! Sen när hände det? Blev faktiskt lite smått chockad. Vet inte om det varken var bra eller dåligt. Men kul grej, eller konstig kanske? Jag vet inte. Tyckte det var värt att nämnas i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0