Piercing piercing piercing

Juste! Glömde jag att nämna att jag har piercat mig? Jag och Anna drog tidigt på tisdagsmorgonen till haninge centrum och köpte ett par jeans till mig inför kryssningen så då gjorde vi båda en impuls piercing var också. Älskar sånt där, man bara gör det. Och vi både blev jättenöjda. Båda vi piercade öron plippen. Ni vet den där lilla saken som sitter .. a jag venne. Kan inte förklara. Ni får se på bild sen. Fint är det i alla fall. Ska pierca mitt i örat sen också, men dom gjorde inte det där så jag ska göra det på lilla gatan istället. Sen så har jag funderat under en längre tid om jag ska göra en tjur ring. Ha en liten, smal guldring. Det skulle väl se ganska coolt/fint ut? Jag tror det, om det inte passar är det ju bara att ta ut den. Måste prova sig fram för att finna det rätta. Får se hur det blir med det, nu ska jag göra en kopp te.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0