Onödig men skön dag

Dagen börjar med att vi ska sitta i aulan hela dagen och lyssna på föreläsningar från olika företag. Vilket var mindre kul och man blev väldigt rastlös. Folk sprang in och ut hela tiden genom dörren och så hade våran skola (Frans) bjudit dit alla HP elever från Kista, Tensta och Farsta. A ni kan ju tänka er situationen. Alla tröttnar och i stort sätt alla drar(inklusive jag) efter lunchen. Dom som stannade gjorde det endast för att dom ville se/träffa Dogge Doggelito. Nej, jag var hellre ledig.
Hur som, åker hem och åker sedan direkt med pappa upp till vby centrum för att köpa klocka. Och jag blev jättenöjd. Den är super fin. En silvrig GANT klocka. Ska lägga in en bild på den sen. MEN i alla fall, sen så klev jag i hund skit vid bankomaten så då köpte vi ett par nya skor. Usch hatar människor med hund som inte plockar upp efter dom när dom skiter sådär öppet. USCH, riktigt vidrigt. Men som tur var så varken luktade eller syntes det att jag klivit i någon bajs. Skorna såg endå ut som skit så vi köpte nya. Sen så fick jag mina efterlängtade spets leggings. Tack så hemskt mycket pappa, tack så mycket för allt. Jag är jätteglad och jättenöjd men det vet han eftersom jag redan har dragit det för han.
Kom hem och har nu pluggat engelska glosor, måste säga att jag är imponerad av mig själv. På första försöket fick jag 5/16 rätt. Totalt sög med andra ord. Läste igenom dom 2gånger och sedan på andra försöket fick jag full pott. Jag lär mig fort vill jag säga. Tänk om jag hade lika lätt för matten, då jävlar vore jag MVG barn till max. Men man kan ju inte vara bra på allt, eller det är vad jag har hört.
Nu ska jag äta köttfärssås med makaroner. Måste äta tidigt, eller ja två timmar innan mitt pass börjar. Så, jag kommer inte skriva något mer innan träningen men vi får se vad som händer och fötter efter.
Ses kanske senare /M


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahahaha snuttan! Varför är det så typiskt dig att lyckas med att trampa i hundbajs :)

2008-10-23 @ 01:32:33
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: madeleine

haha för att jag vet inte, lite roliga saker måste hända i livet också när jag inte är med dig ;)

2008-10-24 @ 13:33:04
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0