Madde goes crazy

Jag tror att jag satt upp för mycket regler för mig själv. Istället för att bara köra på så hindrar jag mig själv för att mina egna regler säger nej. Som att "har det en gång tagit slut är det alltid slut". Jag vet inte, det kanske stämmer. Det har stämt enligt mig i alla fall men jag har bestämt mig för att tämja på mina gränser. Inte tänka så mycket utan hoppa och ser vart jag landar. Så länge jag inte förväntar mig något så kan inget gå fel. Man satsar och får man ett nedslag så är det inte mer med det. Chansen kommer igen. Som, jag får pierca tungan om jag vill men jag är rädd för att jag väldigt lätt får infektion. Men vafan, om jag får det är det bara att ta ut skiten. Ska även pierca örat som jag länge velat. Så nu ska jag bara göra det utan några vidare tankar. 
Det ska bli mitt nya motto "Kör bara". Fan vad bra det känns, fan vad bra.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0