Lugnet försvann med vildarna

Sitter här framför syrrans dator och är barnvakt tillsammans med Max. Sliten som få känns det som. Kom hem igår och bara dog i soffan. Sov ända till klockan 13.00 idag, det var skönt. Men nu sitter jag fast här, barnvakt åt lillen och hans två snorungs kompisar. Shit vad jobbigt det är med tre vilda små grabbar. En lampa har redan gått sönder, suck. Sitter barnvakt till klockan 18.30 ikväll. Och när jag väl släppts fri ska jag gå och handla sushi och gå till något lugnt ställe och slappa. Behöver få lugn och ro efter dessa vildingar.
Har pratat med twin så hon kommer snart och gör mig sällskap.
Det här med kryssningen orkar jag fortfarande inte dra. Kul och händelserik, på både bra och dåliga sätt. Har ännu inte fått tag på några kort från kryssningen, eftersom jag själv bara lyckades ta två kort. Men det lovar jag att det kommer. Nu ska jag fortsätta min "lugna" torsdag med lite TV. Hörs förmodligen senare, godnatt
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0