Klippning och shopping

Rättskunskaps provet idag gick super! Härligt när det går bra. Så efter skolan vart det hemköp med Eve, utagning utav pengar och sedan iväg mot frisörn. Håret är nu klippt och jag är nöjd som vanligt. Eve och Elin tror/ tycker att jag skulle passa i riktigt mörktbrunt hår så har funderat på om jag ska färga det igen. Jag är ju inte nöjd med hårfärgen som den är nu i alla fall. Tror jag.. eller kanske. Hm, vad tycker ni?
Efter klippningen så åkte jag upp till vällingby centrum för att shoppa. Och idag lyckades jag faktiskt. Jag kom hem med en mössa, en kofta, ett linne och en cardigan. Imorgon ska jag handla en super söt kuvert väska och en koft tröja. Sen får jag väl se, ska försöka spara mina pengar så jag kan hitta på roligheter som åka utomlands. Det är ju alltid lika trevligt att åka utomlands och ha pengar. Trots att jag fått ett par nya skor i present, som jag förövrigt älskar väldigt högt så känner jag att jag vill köpa skor. Man kan aldrig få tillräckligt med skor. Det är människans bästa vän och uppfinning. Om jag känner mig nere så tar jag bara fram ett par godingar och så mår jag bra igen. Och det är helt sant, dom bringar lycka till mitt liv. Vet inte riktigt vad jag ska göra, haft plugg varenda dag den här veckan så har kunnat fördriva tiden med det men nu finns det inget plugg att göra. Tack och lov. Skönt att slippa plugga en dag på veckan.
Jag har tänkt.. och kommit fram till att jag ska mysa ner mig med film. Det var längesen jag hade det riktigt mysigt och skönt med täcken och grejer till film så det ska jag göra nu. Filmen kommer väl vara slut runt 22.00 tiden så skriver ett litet inlägg då innan jag ska börja göra mig i ordning för sängen.
Alla ni andra som kände att ni också behövde slå på en film, ett tips från mig är Ps. I love You. Den är verkligen underbar den filmen.
So long
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0