I skolan

Sitter nu på håltimmen när vi egentligen skulle haft engelska. Inte speciellt kul, håltimmar är segt. Ett annat sätt att dra ut på tiden. Hm, det var trögt att komma upp imorsen. Ville bara ligga kvar och mysa i det varma täcket och lyssna på det duggande regnet men icke. Det var bara att gå upp och göra det gamla vanliga, äta frukost, sminka sig, bädda sängen och så vidare. Det var ingen höjdare att behöva gå ut i regnet och plaska runt. De vita skorna blir gråa och det torra fixade håret blir förstört. Nej, regn är inte min grej när man är påväg någonstans. Det hade varit en sak om man var påväg hem för då kan man klä av sig och lägga sig med en varm kopp choklad och mysa under ett täcke framför en film.
Mötte upp Deniz i tuben som vanligt och åkte mot skolan. Och nu sitter jag här, efter två lektioner. Har två kvar, svenska och rättskunskap. Svenska är mindre roligt men men.
Senare bär det av mot sollentuna med twini. Hoppas vädret blir bättre, ingen lust att åka runt i det här..
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0