Härlans fredag

Äntligen fredag! Så skönt, och helgen bjuder på massor med stök och knök så har verkligen sätt fram emot denna dag. Idag höjer vi glasen för min kära vän Christian och min andra vän Romina. Grattis till er båda! Hoppas ni får en super härlig födelsedag.
Efter skolan ska jag hem och städa, mindrwe roligt men det blir fint och det är det som är huvudsaken.
Efter det ska jag ragga upp Christian och höra mig för om kvällen eftersom det ska firas. Sen vet jag inte vad som händer, men jag kommer nog på något. Ha en trevlig fredag så hörs vi senare.
/M
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår hörde en "gammal" bekant av sig. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Brydde mig inte lika mycket som jag trodde att jag skulle göra. Kanske ett tecken på att han inte betyder något längre? Men han fick mig att skratta, det är ju alltid något. Ville bara nämna det så man hänger med i processen "komma över min kärlek".
Måste erkänna att jag faktiskt hittat en annan söt kille som intresserar mig. Jag säger inte mycket mer men han är så söt när han ler mot mig. hihi

Kommentarer
Postat av: Julia

Satsa, satsa, satsa!

2008-10-10 @ 15:18:39
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: madelene

mohahaha gumman, jag vet vem den lycklige är ;)

2008-10-10 @ 15:31:25
Postat av: madeleine

haha det är bra, jag behöver uppmuntran till nya killar! :)

Älskar dig snuffsan<3

2008-10-10 @ 15:33:00
URL: http://madeleineen.blogg.se/
Postat av: madeleine

jasso vem är det då?;) haha

2008-10-10 @ 15:33:41
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0