GoGoGo

Jag tar aldrig kort på mig längre. Jag varken tänker på det eller vill göra det. Det kan ju bara betyda en sak, jag gillar inte det jag ser. Men det ska fixa sig för på fredag är det fixning med håret och snart är gymkortet i min hand så då blir det gogogo. Nu kör vi hela vägen och från och med idag ska jag inte äta det där onödiga som man gärna stoppar i sig när begäret kallar. Nej nu ska jag göra något jag borde gjort för länge sen, jag ska ta tag i mig själv och köra gärnet. Livet är för kort för att inte vara nöjd.

Det blir vad man gör det till.. och jag ska göra det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0