En viktig del av mitt liv

Fick en tvångskänsla av att kasta in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Imorgon blir det plugg och fixande av gymkort. På tisdag är det datakunskaps prov och plugg. Och sedan onsdag så blir det stan med en super lång fika med bästisen. Jag och min twin ska ta igen den tid vi inte träffats på. Så går det när en kille dyker upp i livet. I alla fall, så får stå ut till på onsdag då jag ska träffa min efterlängtade Julie.
Godnatt twin och sverige
/M

This is how it looks when two soulmates meets

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig :)

2008-10-06 @ 15:03:15
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0