En dålig onsdag

Asså vad är det som händer? Är det något fel på mig eller är det bara alla som är så förbannat upptagna? Skulle handlat igår, men då orkade inte mia. Idag skulle jag handlat med emelie men även hon sa sen att hon inte kunde. Blir galen, vill inte gå ensam heller. Och så regnar det ute också, deprimerande. Vart genast på dåligt humör. Och inget gott finns det heller i världen som är nyttigt, allt som är gott blir man fet och ful av. Blir galen av alla nedslag. Hoppas helgen blir kul och härlig för jag har tröttnat nu. Kanske drar på fest med elin och resten av party flickorna. Måste fixa gymkortet också så jag får sätta igång med träningen och må bra nu. Ska börja gå på gym och ragga heta grabbar. Enda dom duger till. Nej nu ska jag göra något som får mig på bättre humör, eller i alla fall något som får mig på andra tankar.
Hörs senare glada och pigga,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0