Café 60

Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Efter det bar det in mot stan för att möta upp jullbull som, som vanligt kom försent. Vi gick runt i hela stan, så efter ett tag sa ryggen och fötterna nej. Så vi letade upp ett fik som låg på vägen från sveavägen mot odenplan. Vi hamnade på café 60. Så himla mysigt fik, och allt som serveras är i dubbel storlek i jämförelse till andra cafén. Prova deras bulle, grymt god! Så det är ett av mina nya favorit cafén. Hade en väldigt mysig och lång dag på stan med twin. Skulle shoppat en hel del också men jag hittade inget. Kan ni fatta, jag hittade ingenting! Men det är så det är när man har pengar. När man har pengar finns inget, när man inte har finns allt. Så vart lite mindre besviken på det men annars har det varit en helt underbar dag på stan. Ska prova lyckan imorgon själv istället uppe i vällingby centrum, vet inte varför men det känns som om där ifrån går man inte tomhänt.
Ensam hemma nu, pappa har farit till London så nu blir det till att laga mat ensam. Mindre kul men det funkar väl det med. Så nu ska jag gå och laga mat och även plugga på rättskunkskapen eftersom jag har prov imorgon.
Ses efter maten och pluggandet, ciao.
/M

Kommentarer
Postat av: sussi

praoade på 60s, varning käka inte maten dom tar upp gammal sallad från golvet ochlägger upp på tallriken igen..... (lite skit rensar magen)

2008-10-09 @ 22:28:04
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: madeleine

nemen usch, gör dom verkligen det. Fasiken, jag som tyckte maten såg så himla god ut :/

är pajen okej då?^^

haha a de är iofs sant ;)

händer i helgen då?:)

puss

2008-10-10 @ 14:51:09
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0