Boys are toys

Jag tar det tillbaka. Vad kom all den drygheten ifrån? Från ena dan när man får sms som "Jag gillar dig:)<3" och "Vi skulle passa bra ihop, efter några träffar typ<3" till andra dagen när man får som svar "Inget, är med David. Du?" och "Okej, trevligt".
Men va? Vad hände på vägen liksom? Äh jag säger ju det, killar är SKIT! Skiter allvarligt talat i dig helt nu och alla andra små svin som fått födas till denna värld. Usch vad jag inte tycker om er. Som igår, jag har inte direkt varit aktiv med killarna omkring mig och vad hände igår då? Jo tre stycken killar (känner alla tre mycket väl) hör av sig och vill träffa mig. Vad har jag gjort nu då? Varför vill dom träffa mig för? Jag fattar ingenting, däremot fattar jag att mr. D är bajs så dig spolar jag ner! Inte för att jag var kär men endå, jag kände att någon tyckte om mig. Men tydligen inte? Som jag sa redan från början, vi passar bättre som vänner. Tråkigt sätt att komma fram till det på bara.
Men på tisdag är det kryssning som gäller och då säger jag bara fuck you boys, I'm going to find mr dreamy.
Nej jag blir bara irreterad när jag tänker på killar, BLÄ!
Nu måste jag hitta på något så jag inte tänker på hur mycket jag hatar män.
Ciao /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0