Blääää vad avis jag faktiskt är

Sitter och sms:ar men en kompis.. eller vad jag ska kalla honom. Han har tagit hand om en tjej hela veckan på grund att det hänt henne en sak. Hon förtjänar det inte alls men han gör det endå. Så himla fint utav honom, han är verkligen översnäll. Varför kan inte någon göra något sånt för mig? Okej det som hänt henne har inte hänt mig men det var nära en gång. Då fick jag minsann stanna på plats och inte bo och bli omhändertagen av någon fin kille. Blä, jag förtjänar det mer.. i detta fall. Aja, ska säga upp kontakten så slipper jag att tänka på det.
Nu ska jag göra det bästa utav dagen, hare!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0