Bio premiär

Gårdagen började med att både jag och Deniz var försenade så vi tog sällskap till skolan och missade första lektionen då vi hade prov. Det var i datakunskap med suggan Gunilla så det var väl ingen större sorg över det. Skriver det nästa lektion eller något.
Efter skolan var det bio premiär för Vicky Cristina Barcelona som gällde tillsammans med min syster och mina två kusselinos. Filmen var helt okej, skulle inte betalt för att se den men helt okej det var den, defnitivt. Konstig humor och konstig handling men det kan vara kul och se på som omväxling. Scarlett är dessutom ingen favorit i mitt arkiv så kanske det gjorde mycket också. Hur som haver, vi fick goodibags från mango. Den innehöll spanskt godis, plaza, mango katalog, shampoo/balsam med mera. En fin påsväska faktiskt. Så, mer nöjd över gåvan än över filmen. Men man kan inte alltid få full pott. Det vart i alla fall ett trevligt bio besök med trevligt sällskap. Efter bion drog jag, emelie och peck till ett av mina favorit cafén, café cozy och tog en lång fika med mycket prat. Det var riktigt mysigt faktiskt. Det vart dock en sen kväll, kom hem vid 23.30 så därav att jag inte hann blogga någonting igår. Och detta trots att jag skulle pluggat, men det kommer nog gå bra i alla fall.
Det finns bilder från gårdagen, dock inte skickade från julia än men dom kommer att dyka upp. Det lovar jag.
Ha en mysig kväll nu alla snuttisar så hörs vi imorgon, då jag förövrigt även har klippt mig!! Önska mig lycka till.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0