Utgång med tjejerna

Gårdagen var galen! Det blev utgång med twini, mia och flicksen, både nära och nya. Grymt kul var det, dansade som en tok. Det finns massor med bilder från dansgolvet. Och det fanns 3 kameror på plats så ni kan ju tänka er att det blev en hel del kort tagna. Det måste vi göra om tjejer, fast nästa gång kommer det bli 100%lyckat och inte bara 98%.
Så idag vaknade jag upp till och från i kusselinens säng. Gick upp och fick frukosten serverad, det var mysmys. Sen så blev det till att åka hem för att vi skulle åka iväg till värmdö och äta middag med farmor, farfar och farbror med familj. Det har vart en skön och trevlig lördag. Älskar min släkt, den är bäst.
Det blir till att stanna hemma och mysa denna lördags kväll. Och imorgon ska jag hooka med mia lotta och mysa.
Ha en mysmysig lördags kväll, själv ska jag se på film.
Kyss i höst mörkret!


Lite smakprover, det kommer mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0