Sötsug

Känner ett enormt sötsug, men nej madde! Du ska inte. Du skall icke frossa i livets härliga. Fan vad jobbigt det kan vara ibland, skåpet är fullt av bullar och bakelser och frysen full med glass. Och jag ska inte peta på något utav det, nej jag ska inte. Om jag intalar mig att jag inte vill så kanske viljan går över? Hm värt ett försök.
Nej nu har jag testat och det gick inte. Hepp, antar att får ta mig ett äpple istället. Beach 09 ska fan vara min sommar så nu jävlar gäller det! Men det är så svårt.. riktigt svårt. Men jag kan hålla emot, jag är en stark och konsekvent person som kan säga nej till sötsuget. Jag kan!
Tänk dig smal madde, tänk dig smal... tänk dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0