Söndags fika

Igår var jag hela dagen i stan tillsammans med mia. Vi satt och fikade i flera timmar, men det var mysigt. Som alltid. Vi möttes upp runt 14.30 och satt på Waynes coffee ända till klockan 19.20. Extra trevligt var det i 10minuter när vi fick en snygg fika granne, och det är ju aldrig fel. Dock vart det lite stelt i vårt dirty talk men det återkom när snyggingen gått.

Sen kom jag hem och åt toasters och tittade lite på tv tillsammans med Em och Max. Sen vart det till att ladda upp fler bilder på face från i fredags.

Nu sitter jag i skolan och har näthandels lektion, mindre roligt. Men som tur är är det bara ett termins ämne så jag ska nog överleva.
Efter skolan ska jag möta upp mia, hon har gått på någon dyselxi koll så vi ska få resultaten idag. Och imorgon är det bio med gustavo som gäller, vi ska se SAW5. Oh hoppas den är läskig.
Nu måste jag hålla mig till lektionen och lyssna på bittra Gunilla.
ciao /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0