Skön kommande dag

Imorgon är det sovmorgon som gäller, datakunskapen är inställd, yeppie! Så det blir till att ha två lektioner imorgon. Onödigt säger jag bara, onödigt.
Men efter det bär det av in till stan för att möta upp twini, vi ska fika på 60 och shoppa lite. Eller i alla fall hon, jag får vara smakråd. Så mysmys med henne imorgon.
Planerna för lördag är värmdö med pappa och emelie. Vi ska åka och äta kroppkakor(heter det så?) med farmor och farfar.
Nu väntar duschen, måste gå och lägga mig i hyffsad tid. Det är mörkt och kallt som satan på morgonen när man går upp så det blir lite kämpigare med att pallra sig upp från den varma mysiga sängen.
Ha en mysig torsdags kväll
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0