Mysmysigt helg bak

Då var denna helg slut. Måste lägga in ett litet klagomål trots att det kommer komma en ny helg nästa vecka. Men denna har varit så mysig, har varit med Deniz hela helgen. I fredags var vi hos honom som ni redan vet och i lördags/idag var vi hos mig. Kan inte få nog, älskar att bråka och slåss med honom. Vi ligger på skoj nivå såklart det är inget seriöst bråk. Ibland kanske jag tar i lite hårt men det är bara kärlek i det. Men det vet han nog om. Minen han får när han ligger där och jag bara matar på är oslagbar. Vet inte vad det är med den.. den är bara så värmande. Eller hur man ska säga.
Vi har bakat, busat och haft oss hela helgen. Årets första lusse bak för mig och då satt vi alla fyra (jag, Deniz, mamma och Theo) vid köks bordet och bakade fina "små" russinbullar.(notera namnet, min bror på 6år tror att det heter russinbullar och inte lussebullar så vi har bakat russinbullar i helgen). Efter baket vart det glögg, yatsy och bullar som mystes till i vinter mörkret.
Ligger nu på sängen med bärbara i knät, kommer kännas mindre kul att vakna upp ensam. Men men, sånt är livet. Ska ta mig en dusch och en skön dängare sen är det sängen som väntar.
Sov så gott så hörs vi imorgon
/M
JUSTE! Det är bara 11 dagar kvar nu sen är det la caribia som gäller!! Ohlala vad jag längtar

Kommentarer
Postat av: Deniz

du glömde berätta om min fina snigel XD

2008-11-30 @ 23:06:41
Postat av: Anonym

Haha "fina" ..

tyckte den var helt okej innan den kom in i ugnen. Efter vet jag inte om man änns kan kalla den snigel :)

2008-11-30 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0