Musiken som berör

Imorgon kommer bli en värdelös skoldag. Jag kommer börja 08.30 och ha en och en halv lektion sen så kommer jag att sluta. Hm, vet inte vad jag ska tycka om den ja. Men får massor med tid över sen, ska bland annat kuta iväg till gymmet och träna skiten ur mig. Sen plugga lite och sappa. Sen klockan 18.30 så är det bodypump pass som gäller på sats igen. Hm kommer att vara helt slut men jag har i alla fall förbrukat mina 3träningspass denna vecka. Jag har en känsla av att det kommer bli många pass/timmar på gymmet den här veckan. Ta igen från lovet, det är bra grejer det.

Sitter och lyssnar på min nya favorit artist, hon heter Melissa Horn. Hon är super bra, blir helt lugn av hennes röst. Fina texter och underbara melodier. Gå in på youtube och lyssna. Långa nätter och Vår sista dans är mina två favoriter. Gå in och lyssna, jag tror du kommer digga henne. Riktigt bra. Blir som helt förtrollad, och känner verkligen känslorna.
Underbart, ladda hem!!

Kommentarer
Postat av: ninni

JAG SA JU DET! helt underbar!

2008-11-06 @ 22:55:26
URL: http://schmeeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0