Menade inget illa

Hihi han är så söt. Deniz ville se om jag hade skrivit något om honom på min blogg efter det som hände i lördags. Och det hade jag ju, dock inte så mycket och inte några utskrivna namn. Men jag ville inte skriva ut om han inte ville finnas med men nu sa han det rätt ut. "Vad taskigt, du håller mig undangömd" Tyckte det var asgulligt, han tycker det får vara offentligt. Så, det var Deniz som jag hade vart med i lördags och det var han som jag haft det så mysigt med. Fast det vet ni som jag pratat med redan. Han är så söt, den grabben kan få mig att skratta härligt.
Ledsen folks men nu måste jag plugga vidare, har e-handels prov imorgon på något som jag inte fattar ett skit av. Men det fixar sig imorgon bitti när jag får special undervisning. Hörs senare sötisar
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0