Heeelg

Äntligen har en skön helg börjat. Skolan gick bra idag, förutom dataprovet men det är bara en bagatell. Tiden gick undan och vi fick gå hem i regn, mindre kul. Håret vart krulligt och kläderna blöta. Usch regn är inte okej om man inte har någon att gå hem och mysa med efter.
Sitter här i vår lilla lya och ska mysa upp med filt, te och Troja. Älskar den filmen, den är så bra. Men slutet gråter jag till, se filmen så kommer ni förstå. Hade varit mys att se den med dig men eftersom du inte gav det som förslag så dumt nog var jag blyg och inte vågade fråga. Måste ta tag i mig oftare, jag känner mig så feg och så missar jag så mycket "kul".
Ikväll är det mia, vick och ninni som gäller, det ska bli kul. Älskar att umgås med dom, härliga tjejer de. Imorgon är det simmning med mamma och Theo som gäller. Nu kör vi på hela vägen, beach 09 är min sommar.
Ha en trevlig fredag och håll er inte inne för regnet, vem vet. Ni kanske träffar er livskärlek under ett paraply.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0