Det var då svårt att fatta

Tråkigt att avsluta kvällen med ett sånt här inlägg men jag måste skriva av mig mina aggressioner.
Jävla snorungar säger jag bara! Inte fan kommer man hem till sin kompis och tar sönder saker? Herrregud, vad har hänt med dagens småbarn. Theodor har två kompisar i samma port. Och dom brukar pendla mellan deras och vårat hem och leka och stoja. Visst, lite saker kan gå sönder, det är tyvärr en smäll som man får ta men saken är den att möbler framför allt har gått sönder i vårat hem. Theos säng är nu trasig, den nya stereobänken, en lampa har gått i spillror och så lillens laser svärd. Herregud! Och dom har blivit tillsagada innan för att just detta inte skulle ske. Vi har sagt "lek inte i sängen för den håller inte och är inte till för att leka så i. Den kommer att gå sönder om ni gör det"(det är då en våningsäng), vi har sagt "ta inte fram xboxet själva utan be om hjälp för att lådan håller inte så som ni behandlar den" Och likt förbannat så ska dom göra allt man sagt nej till. Hatar småbarn! Eller nej det är inte helt sant men jag hatar små barn som inte lyssnar och förstör annans egendom. Och det som är det mest förjävligaste och konstigaste är att inget gått sönder hemma hos dom. Ah hur fan gick det till då? Himla konstigt...
FÖRBANNADE JÄVLA SKITUNGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0