Det vankas vinter

Herregud, har ni sätt ute? Vitt överallt. Det har snöat hela dagen nu, känns konstigt att se snö överallt. Det kom så plötsligt, egentligen är snö mysigt men har inte hunnit med och fattat att man ska klä sig varmt och allt det där än. Den kom för fort helt enkelt. Men jag börjar haja nu, imorgon är det vinterjacka som gäller. Haha, bättre sent än aldrig säger dom va.
Idag(senare på dagen) var jag på riktigt piss humör. Ingenting kändes bra, jag hade allt för mycket motgångar och tråkigheter i livet. Men så började jag prata med Deniz, och då kändes allt mycket bättre. Han fick mig till och med att le och små skratta. Och det är han guld värd för, ville bara bryta ihop och dö där för ett tag.
Helt otroligt egentligen, hur det kan finnas de där sakerna/människorna som får en att orka med vardagen. Men jag klagar inte, utan det skulle jag inte kunna fortsätta. Det underlättar så mycket när du/ni/ det finns.
Men nu vart jag sugen på smoothie, ska nog göra mig en.
Ha en mysig måndags kväll
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0