Denna härliga tisdag

Såhär kort har inte en enda tisdag känts sen jag började gymnasiet. Våra tisdagar brukar alltid kännas så långa i skolan men denna gick undan. Det brukar vara på grund av den sista urtrista engelska lektionen. Men den här gången var lektionen mysmys. Vi fick läsa i våra engelska böcker och då hände något som jag kan tänka mig att göra till en vardags sak. Jag fick smaka ännu en gång på Deniz mumsiga läppar. Hihoho dom är så mysmysiga. Låg på hans bröst medans han höll om mig så läste vi och lyssnade på musik.
Och nu sitter jag och läser svenska bok, själv istället, mindre mysigt. Ska lämna in en bokanalys på den tills på torsdag så det ska jag spendera min tid med att göra imorgon hemma hos Deniz. Då ska vi även kolla in den extremt roliga komedin shanghai noon. Och nu är även hans arm hel så då blir det krig, det kan jag lova!
Nu ska jag läsa vidare och vänta tills pappa kommer hem med godgod thai mat. Mm yummi!
/M


Kommentarer
Postat av: sussi

Madee, madde, madde.. vad gulliga ni är! Så nu är det bekräftat :P

2008-11-20 @ 17:23:05
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: madeleine

Haha jag vet inte vad ni pratar om :P

2008-11-20 @ 20:36:53
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0