Dear God

Shit vad kul det var igår, kvällen började med mia och hennes polare. Men dom var det inge drag i och så ville mia bort från klisermärket hon lyckats dra på sig så vi drog vidare och mötte upp vick, ninni och malin. Dessvärre vände mias klackar hem ganska tidigt den kvällen men vi tar igen det en annan kväll! Hur som, väl inne med partpinglorna var det jättemysigt och trevligt. Det fanns kareoke så vi skrek halsen av oss. Ninni och Malin drog en abba låt- ley all your love on me och jag och Vick körde Alice Cooper med poison. Och vi var grymma!
Går kvällen bjöd på mycket skratt och härlig dans, och det var verkligen jättetrevligt hela vägen.
Jag skulle åka hem och hoppade av i fridhemsplan för att byta till blåa linjen. Och vad händer då? Jo det som alltid händer mig, en på tok för gammal man kommer fram och ska börja prata. Den här gången var det en man som var 38år och bodde i solna och som verkade fatta noll och ingenting om att jag inte var intresserad. Han satt och frågade en himla massa frågor. Och jag frågade aldrig tillbaka utan han drog till egna svar
38åring: Var har du varit då?
Jag: Chaplins
38åringen: Okej
Tyst..
38åringen: Själv har jag varit på lemonbar
Jag: Aha, okej då vet jag.
Så såg hela våran konversation ut. Han frågade och jag svarade. Dock ljög jag om vart jag bodde. Men varför skulle han veta det? Så han kan komma och våldta mig? Nej tack! Gubbfan sitter med en "19"årig tjej och säger att hon är vacker och ber om ursäkt för att han är full. Som om jag brydde mig om han var full och tyckte jag såg bra ut, han var fortfarande lika gammal och ful. Haha det händer mig varje gång, alltid. Kan ingen söt kille i min egna ålder komma fram och dra en charmig replik istället för en dräggig svammlande man som är dubbelt så gammal som mig.
Hur som, slutsatsen av kvällen var att det vart en jättelyckad kväll. Det får vi göra om, om och om igen.
Bilder kommer sen, men nu ska jag iväg och motions simma med mamma och lillen. Ha en trevlig lördag. Senare ska jag hooka ihop D och kolla troja, hihi mysmys.
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0