Besök från Umeå

Mathias drog nyss, det vart en lugn men trevlig fredagskväll. Vi hyrde filmen "I could never be your woman". Den var inte riktigt som jag trodde men endå till viss del. Hur som haver så var den bra. Den är att rekommendera, framförallt för dom som känner igen sig i situationen(som jag). Ska iväg senare och äta någon god middag med twini men nu är det skräck som gäller. Senare ikväll ska jag hooka ihop med en annan snygging och mysa.
Jag vill önska happy halloween och det är den 1 november som innebär alla helgona helgen. Så nu närmar det sig jul, tjihu. Ladda upp med täcken och koppar med varmt innehåll.
Men nu är det film dags, och det är Them som står på menyn
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0