Mamma Mia

Någon som sätt musikalen Mamma Mia? Well, jag har. Och den är riktigt bra! Humor, musik, bra skådespelare och en härlig ö. Kan det bli bättre? Älskar strand scenen då Lay your love on me låten utspelar sig. Vart riktigt sugen på att ha ABBA party. Festa loss med de närmsta till skön mixad ABBA musik på högsta volym. Kanske klä ut sig så man ser sådär amatör aktig ut också? Se filmen! Man blir på riktigt bra humör och dans och sjung sugen. Jag vill också ha en sån liknande möhippa. Om jag någonsin lyckas lura någon att gifta sig med mig, haha. Nej men vem vet, kanske det finns någon dum jäkel där ute som är redo att älska mig för den jag är.
Filmen är verkligen att rekommendera, du kommer inte ångra dig. Härligt sköna och pigga tanter och vackra ungdomar som lever livet så som livet ska levas. See the movie and enjoy it.

Av någon konstig anledning så satt jag och tänkte på Deniz under filmen, vet inte om det var för att jag vet att han skulle gilla filmen eller om det var för strand scenen. Hm, där fick jag mig allt en liten karamell att suga på.

Kommentarer
Postat av: Deniz

Hehe, tänk om jag är den dumma jäkeln;)

2008-12-04 @ 18:18:23
Postat av: Maddelu

Jag skulle inte klaga :)

2008-12-04 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0