KARIBIEN

NU JÄVLAR ÅKER JAG SNART!! Kan inte fatta att jag snart, om bara några timmar sitter på ett flyg och står sen mitt i ett varmt härligt Karibien. Så jävla bra kommer det att vara. Har inte riktigt förstått att jag ska åka bort än, tror att det kommer komma i bilen på vägen till arlanda, åh så härligt!
Kändes dock mindre roligt att ta farväl av min älskling idag, trodde inte att det skulle kännas så jobbigt som det gjorde. Har lite ångest över att vara ifrån honom utan att kunna höras på 14dagar. Karibien har noll mottagning så kommer inte änns kunna skicka iväg ett litet sms om att jag saknar honom. Men jag ska lösa det, det måste jag bara! Gud vad hemskt, jag är helt ner kärad i han. Eller hemskt och hemskt, jag mår bra och trivs. Men jag är väl som jag är, skriver hemskt men menar egentligen att det är hur underbart som helst. Vill vakna upp en sista gång i hans famn innan jag åker men icke sa nicke, jag fick inte som jag ville. Kommer vara som ett puss galet monster på honom när jag kommer tillbaka.
Det finns förståss andra människor i livet som betyder mycket som min twini, känns surt att inte kunna träffa och prata med henne på 2veckor. Det tillhör inte mina vanor. Vem ska jag nu ringa när jag har något jag vill berätta.. Men hon är också den första som jag ska träffa när jag kommer hem så det känns bra på det sättet. Hon och jag, det tror jag det! Varje dag, varje gång. Den bruden alltså, guld värd på alla sätt och vis. Älskar henne.

Och så ni alla vet så kommer jag inte att hålla till på internet cafén och sånt så vi hörs om 2veckor, önska mig en glad resa. Ska vara brun som en pepparkaka när jag kommer hem, so long sweet suckers! <3<3
/En lycklig Madeleine

Kommentarer
Postat av: Julia

Dumskaft, hur kan du lämna kvar mig här i kylan, skäms! Jag kommer sakna dig som en tok, lita på det. Den 25 smäller det, och den 26 väntar deniz med en present till dig, något du längtat efter, hahaha(;(;



Älskar dig, twin

2008-12-12 @ 00:55:44
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Deniz

Huhu, en fin present ;-)

2008-12-17 @ 21:52:45
Postat av: Deniz

Huhu, en fin present ;-)

2008-12-17 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0