Jul jul i vårt hus

Det är så mysigt att se all vacker julpyntning överallt. Åk upp till Vällingby centrum, det är riktigt mysigt där nu. Julbelysning och ståtliga ljuskronor, stora snöflingor i olika färger. Det är riktigt fint faktiskt.
Vart lite smittad så jag har julpyntat mitt egna rum lite idag. Satt upp min håriga ljusboll i fönstret, julstrumpan och jultomten. Imorgon när vi ska dekorera resten av huset så ska jag sno julglitter och sätta upp i mitt rum. Kommer bli super duper mysigt inne i min lilla håla. Snart är det pepparkaks bak som gäller också, tänkte baka med lillen på måndag när jag är barnvakt. Hade även tänkt fråga/dra med älsklingen i baket, det skulle vara mysigt. Det var det med lussebaket så varför inte köra repris med pepparkakor? Men vi får se vad svaret blir på det. Nu ska jag titta på min finfina håriga ljusboll och drömma mig bort till något varmt land. Eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0